Framskjuten terminsstart

14 januari, 2021 av Johan Ahlberg

Hej alla medlemmar och föräldrar till våra scouter

Det är med sorg i hjärtat vi  tagit  beslut att skjuta fram vårterminens startdatum för scouterna på grund av pandemins enorma smittspridning. Vår ambition är att starta vårterminen lördagen den 6 februari 2021. Vi håller oss väl uppdaterade kring Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Ni kommer att få information när det närmar sig om vad som gäller för uppstarten.

Som ni nog förstår är det tråkigt att behöva ställa in och vi ledare och övriga funktionärer i scoutkåren har enormt roligt tillsammans med er allihopa och ser fram emot att starta upp igen när det finns möjlighet.

Precis som vi skrev i höstas så har ledarna tillsammans tagit fram ett dokument med tips och idéer som ni kan hitta på utomhus i naturen med era nära och kära. Dokumentet kommer ni att hitta på vår hemsida  https://lodde.scout.se/

Var rädda om varandra!!

Vi ser alla fram emot att träffas igen!

Hälsningar Scouterna Lödde