Inställd verksamhet Covid 19

19 november, 2020 av Johan Ahlberg

Hej alla medlemmar och föräldrar till våra scouter

Det är med sorg i hjärtat vi har tagit ett beslut att ställa in höstterminens verksamhet från och med idag den 18 november 2020 på grund av pandemins smittspridning. Vår ambition är att starta vårterminen som planerat lördagen den 23 januari 2021. Ni kommer att få information när det närmar sig.

Som ni nog förstår är det tråkigt att behöva ställa in och vi ledare och övriga funktionärer i scoutkåren har enormt roligt tillsammans med er allihopa och ser fram emot att starta upp igen när det finns möjlighet. Vi ledare har tillsammans tagit fram ett dokument med tips och idéer som ni kan hitta på utomhus i naturen med era nära och kära. Dokumentet kommer ni att hitta på vår hemsida  https://lodde.scout.se/ senast nu på lördag.

Bingokalendrar

Glöm inte redovisa era bingokalendrar till era ledare senast den 5 december 2020. Om ni har kalendrar som ni inte lycktas sälja så ska även dessa lämnas till era ledare. Spårarna är Karin Gersne, Upptäckarna Anette Nilsson och Äventyrarna Lina Schartau

Vi ser alla fram emot att träffas igen till våren!

Hälsningar Scouterna Lödde

Om ni har några funderingar så kontakta lena.palsson@scoutlodde.se