Kårläger – save the date

12 maj, 2021 av Johan Ahlberg

Hej
Trots den pågående pandemin lever scouterna Lödde på hoppet och hoppas att vi skall kunna genomföra ett kårläger sommaren 2021. Den bistra verklighet vi lever i kan ju omkullkasta dessa planer, men vi lever som sagt på hoppet.

Detaljplaneringen för lägret är inte klart ännu, men vi vill med detta informationsbrev ge er möjlighet att för scouternas räkning redan nu strecka datumen i kalendern. Det kommer att vara olika längd på lägret för våra olika avdelningar. Man deltar på lägret med den avdelning man tillhör nu i vår, det är först när höstterminen börjar som man byter avdelning.

Äventyrare, Utmanare och Rover – 12-15/8
Upptäckare – 13-15/8
Spårare och Bäver – 13-14/8

Var lägret skall hållas är ännu inte klart, men det kommer att bli någonstans i Skåne.

Om ni har några frågor, vänd er till er avdelningsrepresentant i lägerkommittén:
Bäver – Camilla
Spårare – Fredrik